Monday, December 13, 2010

ajar bapak aku guna netbook..

yuuupppp...hahaha.....malam nie adalah malam aku ajar bapak aku cara menggunakan netbook.. biasa la rumah aku ni baru jer pasang strimix dan dapat la netbook percuma. jadi, bapak aku exited la nak suruh aku ajar die cara nak gunakan netbook free die tu. biasa la kan orang tua ehehehe veteran la katekan mana la reti nak guna perkakasan teknologi nie... so, aku yang agak pandai jugak la ajar die... hehehe... firstly, aku ajar die mcm ne nak on off kn netbook tu n mcm ne nak masuk kat local disk c ngan local disk d... than aku ajar die macam ne nak save data and wat folder baru... hehehe, kelakar betulkan bile ajar bapak sendiri nak2 plak bila aku sok klik button nie die klik button lain... hahaha.... lepas tu aku ajar die macam ne nak wat emel and gunakan emel die tu...tapi aku tak ajar lagi la macam ne nak creat facebook... lagi pun bapak aku nie bukan minat ngan facebook nie tak macam kita orang muda... so faham2 jela ye... hehehe... tapikan kawan2, aku rase bangga jugak tau sebab aku boleh bagi tunjuk ajar kat bapak aku sendiri... dulu mase aku kecik2 die yang selalu bagi tunjuk ajar kat aku.... hehehe... kire aku nie berguna jugak la... sepanjang aku cuti nie aku just dok ajar bapak aku macam mane nak guna netbook tu jela...huhu...

No comments:

Post a Comment