Friday, December 10, 2010

1 hari sebelum balik kampung...

hai....huhu, hari nie tinggal sehari je lagi aku nak balik kampung... yup, esok aku ada last paper exam dan sekarang nie aku tengah kemaskan barang2 aku yang melambak2 nie... yela esok aku exam pagi sampai tengah hari. than, petang tu aku balik la naik bas durian burung jam 6.30pm. eeeee...tak sabor nak balik kampung nie. korang nak tau tak tadi aku bangun pukul 1.00pm...teruk tak aku? hahaha, bukan ape dee penat la semalam pulun study tu... pas bangun terus aku kemas barang2 aku nie... fuuhhhh, banyak dee barang2 aku nie bile kemas ada la dekat 4 kotak.... ngan buku2 ag, barang dapur agi... haiii... macam2 la....masa aku sem satu dulu tak dek la banyak mcm nie tp nak wat macam ne plakkan dah 4 sem aku kat sini mesti la barang2 makin banyak.. hahaha, nanti dah final sem aku rasa penuh bilik aku nie ngan barang aku je... mau pensan aku nak kemas nanti... tapi sem depan aku kene pindah bilik.. hem, tak tau la nk kate macam ne ag sebab pihak kolej nie die dah wat sistem pertukaran pelajar... pihak kolej nie nak masukkan budak2 palapes kat sini... adoi.... mane la aku merepat nanti ye... risau jugak aku.... tapi tak per la janji ada tempat tidor dan boleh aku study ngan baik... hahahaha.... k la weh... aku nak melantak jap.. makan meggi je aku hari nie sebab nak berjimat esok nak balik...huhu...daaaa salam....

No comments:

Post a Comment